27 Aralık 2015 Pazar

Kiko Infinity Clics System Far

Herkese merhaba! Bugun blogda Anastasia Beverly Hills'e kucuk bir ara verdim ve instagramda @rosamistore'dan temin ettigim Kiko farlarimi anlatmak istedim. Kiko maalesef ulkemizde satisi bulunmayan bir marka. Ancak guvendiginiz instagram satis hesaplariyla veya yurtdisina giden arkadaslarinizla temin edebileceginiz guzellikler. Benim Kiko ile tanismam Portekiz'de oldu. Ah o eski gunler her is cikisi gidip talan ederdim magazasini fakat o zamanlar bu kadar far delisi degildim tabi ki. Bu nedenle benimle birlikte İstanbul'a sadece ojeleri ve kaybettigim ruju dondu. Donusumun uzerinden aci uc yil gecmis olsa da ojelerim benim anilarimdan daha taze :)))



 Kiko yurtdisinda bizim buradaki bir Flormar bir Golden Rose gibi benim gozumde ancak kalite olarak butun bu markalara ve bircok High-End markalara bin basar. Benim elimde su an alti renk mevcut. Bunlari da seceyim derken canim cikti Italyanca swatch videosu izlemekten :) 




İlk rengim 219 numarali pembelik barindiran kahve far. Isiltili (Shimmery) yapida kremsi bir far. Pigmentasyonu super otesi. Parmaginizla dokundugunuzda krem gibi yumusacik dagiliyor hemen. Ben bu rengi goz kapagimda kullanmayi cok seviyorum. 




210 numara mat bir kahve. Tam katlanma bolgesimi isitmak icin veya dumanli makyaj yapildiginda golgelendirmek icin ideal bir renk. Bunun da yapisi mat olmasina ragmen surumu cok rahat ve yumusacik. 


Siradaki renk numarasini cekmeyi unutmua olsam da 211 nolu far. 210 numaranin isiltili versiyonu demek yanlis olmaz sanirim. Yine pigmentasyon sorunu olmayan kremsi bir renk. 

 235 numara mat koyu kahve. Ben bununla dumanli makyaji derinlestirmeyi cok seviyorum. Self-Made paletteki Hot Chocolate rengine cok benziyor bence. Hatta Mac Brown Down rengine muadil bile gosterilebilir. 



Siradaki renk 226 numarali bu tatli mi tatli pembe alt tonlu seftali rengi. Bu rengin performansi digerlerine gore bir tik daha dusuk. Biraz tebesir kivaminda. Zaten ben bu rengi hangi akla hizmet almisim onu da bilmiyorum :)))


Son rengimiz ise tam bir yildiz! Adeta"Star of the show!". 204 numarali bu renk benim en cok sevdigim, Kiko'nun en cok satani, @rosamistore'un da sagolsun bulmak icin en cok ugrastigi:) Bu renk tam bir gecis rengi.  Benim gibi sicak tonlarda kahve makyaj takintiniz varsa aradiginiz renk bu. Bircok markada muadili bulunan bu renk bana gore Anastasia Beverly Hills Orange Soda, Makeup Geek Peach Smoothie rengine es deger. Adeta bir yan sanayi apple urunu gibi ucuz :)) 

Kiko farlarim bu sekildeydi. Umarim sizlere de fikir olmustur. Ben uc hafta sonra Kiko'nun memleketi İtalya'da olacagim. Muhtemelen butun maasimi yatirip gelecegim :) Sizlere oradan bol bol swatch ve magaza fotografi atarim. Bir sonraki yaziya kadar gorusmek uzere. 

Magdalena, 
Beijinhos 
xoxoxo

2 yorum:

  1. Kiko arastirmasi yaparken buldum blogunu hemen takibe aldim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :) ben de takibe aldim hemen ;)

      Sil