1 Ocak 2016 Cuma

Sachane.com Davines Dosyası

Herkese tekrardan merhaba! Bugün sizlere Sachane aracılığı ile ulaştığım ve yıllardır vazgeçemediğim bir saç bakım markasından bahsetmek istiyorum:Davines! Bu markayla tanışmam yıllar önce kuaför bir tanıdığım sayesinde oldu. Saçlarım çok döküldüğü için Natural Tech serisinden Enegizing şampuanı önermişti. O zamanlar nereden temin edeceğimi bilmediğim için yaptığım araştırma sonucu sachane.com ile tanıştım. İlk başta siteye güvenip güvenememek arasında kalmış olsam da beni hiç üzmedi. Şimdi bu sitenin yıllardır değişmeyen daimi üyesiyim :) Gelelim Davines'e... Davines doğaya saygılı,içinde sülfat ve paraben içermeyen ürünlere sahip olan bir İtalyan matkası. Hatta ambalajları ilk bakışta hiç albenili değil çünkü onların önem verdiği şey doğada çözünebilir ambalajlar üretmek. Ben hepsini evde türlü şekillerde değerlendiriyorum. Tabi yıllardır Davines kullanınca birçok serisini demeyimleme fırsatım oldu. Saç köpüğünden tutun da serumuna kadar her şeyini denedim ve şu kadarını söylüyorum ki mübalağasız kullanıp da memnun kalmadığım hiçbir ürünü olmadı. Bugün sizlere şu an sahip olduğum ürünlerden bahsedeceğim. Sachane.com sık sık kampanyalar ve indirimler yapıyor belki de bir gün sizler de denemek istersiniz. Böyle bir şeye vesile olursam ne mutlu bana:) 

İlk önce saç boyasından bahsetmek istiyorum. Şu an elimde fotoğrafı olmasa da ben saçlarımı boyamak için Davines Mask boyayı tercih ediyorum. Mask boyalar saçlara zarar vermeyen aksine onları yumuşacık yapan, besleyip onaran bir boya. Kulağa çok tuhaf geliyor değil mi? Bana da ilk başta çok inandırıcı gelmemişti ta ki kullanana kadar. Hatta küçük bir anlaşmazlık sonucu saçım iki kez arka arkaya boyanmak zorunda kaldı geçtiğimiz hafta ancak saçımda tek bir keçeleşme, yanma olmadı. Davines Mask boya her yerde bulunmuyor maalesef. Davines'in instagram hesabına DM atarak size en yakın Davines yetkilisi kuaförü öğrenebilirsiniz. 



Sırada Davines'in en meşhur sersinin en meşhur ürünü var. Keratin yükleme serumu, veya kuaför dilinde keratin bakımı:)) Normalde kuaför salonlarında bu bakımın seansı ortalama 100Tl'yi bulabiliyor. Ancak ben işin çakallığına kaçarak bunun kendisini temin ettim ve evde uyguluyorum. Bugün ilk seansımı yaptım. Bir sonraki iki hafta sonra kısmetse. 



Saçlarınızı serinin şampuanı ile yıkıyorsunuz ve daha sonra görmüş olduğunuz gibi az bir miktarı saçlarınızı tutam tutam ayırarak saçınıza uyguluyorsunuz. Isı altında 10dk ısı olmadan 15dk sacta bekleme süresi var. Daha sonra saç kremi uygulayarak bir 10dk da onu bekletiyorsunuz ve yumuşacık saçlarınızı duruluyorsunuz. Bu kadar basit... Davines'in en çok memnun kaldığım serisi bu oldu. Aşırı işlem görmüş, yıpranmış saçlar için birebir... Bu seri ile saçlar toparlandıktan sonra başka bir seriye geçiş yapabiliyorsunuz. 


Bu serinin kremi bence en muhteşem ürünlerden beri. Bir çılgınlık yapıp Kerastase denediğim dönemde bile bu kremden vazgeçmedim. Hatta bence bu serinin şampuanını güçlü kılan şey kremi. İkisini birlikte kullanınca tam bir nem bombardımanı oluyor. Demem o ki bu krem olsun başka şeye ihtiyaç yok...


Serinin bir diğer parlayan yıldızı ise bu maske. Bence piyasadaki gelmiş geçmiş en başarılı en mucizevi maske bu. Davines'ten ve başka markalardan birçok maske denedim ama bunun gibisini görmedim duymadım bilmiyorum. Ceketimi satar bunu alırım o derece :))) Bu maskeyi banyo sonrası saçıma uygulayıp tarakla tarıyorum. Daha sonra tepemde topuz yapıp ev işlerini yapmaya devam ediyorum. Yaklaşık 30-45dk gibi bir süre bekletip yıkıyorum. 


Yine aynı serinin nemlendirici enzimi. Bu spreyi de çok beğenerek kullanıyorum ancak olmasa da olur bana sorarsanız. Çok çabuk bitti bir kere. Benim gibi fısfıs konusunda durmayı bilmiyorsanız işiniz çok zor. Evet sıkıldığında saçları yumuşacık yapıyor ama serinin diğer ürünleri zaten yeterince kuvvetli. Fuzuli masrafa hiç gerek yok çünkü bu boya bu fiyat hoş değil :) 


Şampuanıma gelirsek Nourishing serisiyle saçlarımı toparladığım için artık bu hacim ve esneklik kazandıran Replumping şampuanına geçtim. Henüz yeni başladığım için çok fazla yorum yapamıyorum maalesef. Ancak şimdilik iyi anlaşıyoruz. Bende seboraik dermatit olduğu için bunun gibi sülfat ve paraben içermeyen şampuanlar beni çok rahatlatıyor. 



Şampuan dışı yan ürünlere geçersek çooook önceleri aldığım ve iki yıldan sonra ancak bitirebildiğim saç dökülme karşıtı jelden bahsetmek istiyorum. Zaten Davines'ten ilk kullandığım seri bu olmuştu şampuan, jel ve serumla birlikte. Şampuanı saç dökülmesine çok iyi grliyor ancak her dökülme karşıtı şampuan gibi saçları kaskatı yapıyor bu nedenle kendisiyle yollarımızı ayırdık. Jele gelecek olursak bence başarılı bir ürün. Saç derinize belli bir miktar sürüp masaj yapıyorsunuz. İçinde mentol olduğu için sürüldüğü anda saç derisinde bir yanma başlıyor ancak bu sizi korkutmasın çünkü bu iyiye işaret. Doğru masaj yöntemiyle kılcal damarlar harekete geçiyor ve saç dökülmesi azalmış oluyor. Ancak ben bunu şu an Kerastase Initialiste Serum ile aldatıyorum ve daha çok memnunum :)) 


Şimdi ise sırada kıvırcık saçlıların aşık olup tapacağı bir ürün var! Böyle bir şey henüz piyasada yok!!! O saçlarınızı yağlandıran bukle kremlerini unutun. Elimi azıcık suyla ıslatıp bundan fındık kadar alıp buklelerime sürüyorum. Ve bunu alalı bir yıldan fazla olmasına rağmen hala yarılayamadım. Herkese mutlaka öneriyorum...


Bir diğer saç maskesi de NouNou. Diğeri bitip de bir türlü stoklara girmeyince aldığım maskem bu. Bir Hair Pak kadar olmasa da bu da muhteşem bir ürün. Yalnız çok keskin ve erkeksi bir kokusu var ve bir türlü saçtan gitmiyor. Kokuya karşı duyarlıysanız pek favori ürününüz olmayabilir. Fakat nem ve bakım konusunda sizi hiç üzmeyecektir. Bunu da diğer maske gibi kullanıyorum. Sürüp evde işlerimi yapmaya devam ediyorum. 


Veeee işte benim favori ürünüm!!! Bir buçuk sene önce almıştım ve yine yarılamadım bile çünkü sadece bir ya da iki pompa uzun saçlarıma yetiyor. Bu bakım yağı o kadar güzel ki sürdükten sonra saçlarıma dokunmaya doyamıyorum. Benim kıvırcık saçıma bile böyle etki ediyorsa düz saçlıların alacağı verimi düşünemiyorum. Bence marketten aldığınız ve bir ayda biten yağları çöpe atın! Kerastase hele hiç para dökmeyin! (Merak edip aldığım Kerastase yağ bi köşede duruyor :/ ) 

Kısacası Davines sizi ve doğayı hiç üzmeyecek bir marka. Aldığınız hiçbir üründen memnun kalmamak ihtimaliniz yok!!! Ben kefilim :) Davines ürünlerine yetkili kuaförlerden ve daha ucuz alternatif olarak Sachane.com'dan ulaşabilirsiniz. Bu uzun yazıyı sebat edip okuduğunuz için çok teşekkür ederim:) 

Magdalena,
Beijinhos
xoxoxo

9 yorum:

  1. Evet güzel bir marka blogunu takipdeyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Blogunuz cok güzel. Takipteyim bende beklerim :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım bloğunu takipteyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba davines ürünleri hakkında çok güzel yorumlar okudum ama en ayrıntılı ve gerçek bilgileri siz yazmışsınız. Emeğinize sağlık. Sachane.com güvenilir bir site mi emin olamıyorum. Ürünlerin orijinalliği konusunda içiniz rahat mı acaba bunu merak ediyorum. Çünkü ben de sipariş vermek istiyorum ve tavsiyeye ihtiyacım var 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, oncelikle cok tesekkur ederim. Senelerdir kullandigim bir site sachane.com ve urunlerin orjinalligi konusunda suphem yok. Zaten orjinal fiyatalarla da arasinda ucurumlar yok ben ucuzlugu dukkan kirasi kuafor kar payi vs ona bagliyorum. Kuaforden de orjinal alip kullandiklarim oldu hicbir farki yok. Bence iciniz rahat siparis verebilirsiniz. Ben hala kullaniyorum :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ediyorum.kesin olarak almaya karar verdim.şampuanımın bitmesini bekliyordum. Replumping şampuanı almayı düşünüyorum.yeni başladığınız için ayrıntıya çok girmemiştiniz. Kokusu nasıl acaba rahatsız eder mi? Ve gerçekten hacim veriyor mu, saçı nemlendirdiğini de söylüyolar peki erken yağlanmasına sebep oluyor mu verdiği nem?

      Sil
    3. Merhaba Ebru Hanim,
      Bana sorarsaniz hacim olarak oyle wooow dedirtmedi (hicbir sampuanin dedirttigini sanmiyorum o ayri🙊) eger nem arayisiniz varsa sari olan Nourishing serisi en ideali. Ben ondan vaz gecemiyorum. Sacimi toparladi kendine getirdi. Uzun sureli kullanimi onerilmedigi icin ara ara geri donuyorum kendisine. Ama Replumping serisi de guzeldir. Yanilmiyorsam su an set halinde indirimde. Yalnizca nacizhane gorusum bedava kargoya aldanip mng kullanmayin websitesinde. Kendileri kargomu baskasina teslim ettiler surec cozumlenmeden yeni urun gonderimi veya iade alamadim 11 gundur bekliyorum. Ben ettim siz etmeyin:(

      Sil
    4. aslında saçlarımın tam olarak ihtiyacı nem. çünkü saç uçlarım çok kuru ve maalesef diplerim erken yağlanmaya müsait. nourishing serisi saçlarda erken yağlanma yapmıyorsa nem veren bi şampuan kullanmak doğru tercih olabilir. kargo uyarınız ve cevabınız için tekrar teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Bnm saclarimda boya ve acicilardan dolayi yandi hangi seriyi kullanmalıyım ve çok fazla dokuluyo dokundugumda bile ellerime geliyo

    YanıtlaSil