21 Nisan 2016 Perşembe

Bu Bir Mucize Olmalı! LR Aloe Vera Peeling

Herkese merhabalar!
Bu akşam sizlerle ilk kullandığınız andan itibaren gözlerinize inanamayacağınız sonuçlar elde edebileceğiniz bir peeling paylaşacağım: LR Aloe Vera Peeling! Benim LR markası ile tanışmam instagramdaki @aloeveradestek Yadigar Hanım sayesinde oldu. Onun üzerine çalıştığım okuldaki arkadaşımın LR iş ortağı olduğunu öğrenmemle sonunda ben de bu furyaya katıldım ve ilk siparişlerimi verdim. Bu markaya ait Box Set benim için hüsranla sonuçlanınca diğer ürünlerine de ön yargılıydım. Hatta bu peelingi hiç açmak bile istemedim ancak iyi ki denemişim! 

Ürün %50 oranında Aloe Vera içeriyor ayrıca içeriğinde bambu özleri barındıyor. Vaadi cildi ölü deriden arındırarak daha temiz ve pürüzsüz bir cilde kavuşmanızı sağlamak. Bana sorarsanız bu vaadini fazlasıyla gerçekleştiriyor. Ben ürünü uygulamadan önce cildimi yüz yıkama jeli ile güzeşce temizleyip kuruluyorum. Ardından üründen bir miktarı alıp bütün yüzüme sürüyorum. 10-15 saniye bekledikten sonra nazikçe dairesel hareketler yaparak ölü derileri soyuyorum ve en son tabiki ılık suyla duruluyorum. Hiç abartmıyorum yıkadıktan sonra cildim resmen parlıyor ve ben buradayım diyor. Üzerine güzel bir nemlendirici surdum mu oh tamamdır. 

Ürün fotoğraftaki gibi granüllü bir yapıya sahip. Bu nedenle hassas ciltlere pek uygun olmayabilir diye düşünüyorum. Ancak yağlı ciltler eminim ki çok memnun kalacaktır. Hoş benim cildim çok hassas buna rağmen hiç sıkıntım olmadı. Yine de cilt ürünlerini tavsiye ederken iyi düşünmek lazım o yüzden benden uyarması. İçeriği market ürünlerine bin basar ama yine de tertemiz organik denemez. En güzel özelliği ise içerik açısından paraben içermemesi. LR Box Set'i ne kadar sevmediysem bunu da o kadar sevdim. Benim bu markaya olan bakış açımı değiştiren yegane üründür kendisi. Eğer gerçekten fark yaratacak ve gözle görülür etki edecek bir ürün arıyorsanız mutlaka bir şa ns vermelisiniz. LR ürünlerini instagramdan @aloeveradestek hesabından veya başka bir LR iş ortağından edinebilirsiniz. 

Sevgiler,
Çığda

8 yorum:

  1. İnanılmaz merak ettim ciddi anlamda almak istiyorum şuan :))

    YanıtlaSil
  2. Bence uygun fiyatlı denenebilecek bir ürün. Eğer imkanınız varsa mutlaka deneyin derim :) Gerçekten gözle görülür etki bırakıyor

    YanıtlaSil
  3. Benim de en severek kullandığım peeling kullandığım gün cildindeki ışıltı ne diye soran arkadaşlarım bile oluyor :-)

    YanıtlaSil
  4. Gercekten merak ettim simdi :)

    YanıtlaSil
  5. Very interesting blog, I like it. Great post.

    follow for follow? :)

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  6. Beautiful post! ♥ I love your blog!
    Following you! Follow back?

    https://colourfulmadness.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. https://www.cihan7.com Büyük Blog Takip Etkinliğinden geliyorum. TAKİP EDEN HERKESE DÖNÜŞ YAPIP SİTEMDE LİNK VERECEĞİM.

    YanıtlaSil
  8. hello dear sir/madam
    I read your blog forBu Bir Mucize Olmalı! LR Aloe Vera Peeling a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    YanıtlaSil