19 Aralık 2015 Cumartesi

Far Koleksiyonum Vol 2: ABH Self-Made Palette


 Bugun far koleksiyonum serisinin ikinci yazisi ile karsinizdayim. Aslinda hazir www.sachane.com'da indirimler devam ederken favori sac bakim urunlerimle ilgili yazmak istiyordum ancak rahatsizligim nedeniyle elimde hazir bulunan gorsellerle devam etmek istedim :)  Anastasia Beverly Hills markasina ait paletlerimden en yenisi olan Self-Made Palette hala Shadow Couture paleti gecemese de yine favori paletlerim arasina girmeyi basardi. Ben bu palete sevgili Neriman Hanim sayesinde kavustum. (Nam-i diger @orjinaliburada) Yurtdisi siparislerimin cogunu kendisine borcluyum. Guler yuzu ve siparislerinin yanina eklemeyi asla unutmadigi minik hediyeleri ile kendisi benim bir numarali guvendigim ve begendigim instagram kozmetik satis hesabi. Sizler de ozel siparis aldigi donemlerde benim gibi merak ettiginiz urunleri gozunuz kapali guvenerek kendisine siparis edebilirsiniz. 


     Self-Made palet diger ABH paletlerden farkli olarak 14 renk iceriyor. Bunlardan birkac tanesi onceki paletlerde mevcut olsa da geri kalan diger renkler tamamen yeni. Genel bir renk agirligi yok diyebilirim palette. Yani sicak tonlu kahveler veya mat pembeler gibi bir siralama yapmak cok zor. Agirlikli olarak shimmery diye tabir edilen hafif isiltili renklerden olusuyor. Hatta sadece Buttery ve Hot Chocolate renkleri mat. 🙈

     Palette en cok dikkatleri ceken renk Deep Purple ile Isla oluyor. Deep purple tam bir elektrik mor rengi. Benim icin bile fazla iddiali oldugu icin henuz cesaret edip kullanamadim. Ancak Isla icin ayni seyi soyleyemeyecegim cunku aldigim gunden bu yana en cok kullandigim renklerin basinda geliyor diyebilirim.


Pink Champagne rengi zaten bir onceki yazimda da bahsettigim benim favori rengim. Sicak kahve tonlariyla katlanma bolgesini belirginlestirdikten sonra goz kapagima bu rengi suruyorum ve ta daaa 5dklik makyajim bitti. 

Metallic Plum palette daha patlican moruna donuk gorunsede acikcasi benim ten rengimde isiltili kahve olmaktan oteye gidemedi o nedenle sadece katlanma bolgesine derinlik katmak icin kullaniyorum. 

Self-Made palete adini veren isiltili altin rengi. Henuz benim elim gitmese de cok guzel bir renk. Sadece benim tarzimin cok disinda kaliyor. 

Witchy ise bir diger elimin bir turlu kullanmaya gitmedigi renk. Yine isiltili yapida boz grimsi kahvemsi bir renk. (Resmen tanimlayamamisim:D)

Treasure benim bu palette acik ara en cok kullandigim renk! Kas altini aydinlatmak icin, goz pinarina isilti vermek icin, diger renklerle karistirmak icin ve tabi ki en son olarak goz kapagima surmek icin kullaniyorum. En once bitecek renklerden bir tanesi kesinlikle Treasure!

Hot&Cold ile henuz ne yapacagimi cozebilmis degilim :) Ne goz kapagimda sevdim ne de katlanma bolgesinde. O da oylece duran renklerden olacak galiba. 

Sherbert tipki Treasure gibi benim favori rengim. Eksiksiz her makyajda katlanma bolgesine sicak bir gecis vermek icin kullaniyorum. Tek degismez rengim diyebilirim. 


Blush paletteki en ilginc renk benim icin. İlk basta gri gibi gorunse de yakindan baktiginizda icindeki kucuk pembe simleri gorebiliyorsunuz. Fotografta da baya dikkatli baktiginizda hissediliyor sanirim pembelikler. Ben bu rengi goz kapagimda kullanmayi cok seviyorum. Ozellikle Treasure ile karistirildiginda ortaya cok guzel bir renk cikiyor. 

Blossom isiltili bir prenses pembesi. İlk basta ben bunu ne yapicam demis olsam da sonradan gordum ki gayet de guzel kullaniliyormus. Ozellikle bunu katlanma bolgesine uygulayip goz kapagima da deminki Blush rengini surdugumde ortaya muhtesem bir goruntu cikiyor. Blossom'in pembeligi Blush'in icindeki simleri daha cok ortaya cikartiyor. 

Buttery goruldugunden fazla bir ozelligi olmayan, her palette karsilasabileceginiz mat bir renk. Wet n Wild Brulee farinin biraz daha sari alt tonlusu diyebilirim. Buttery de Brulee gibi kas altini aydinlatmada veya far bazi uzerine surmede kullanilabilen islevsel bir renk. 

Spirit Rock icinde pembe simler barindiran mat bir siyah. Gece makyajinda rahatlikla kullanilabilecek ama gunluk hayat icin fazla iddiali olabilecek bir renk. 

Hot Chocolate benim icin bu palette olmazsa olmaz renklerden birisi. Sherbert ile daima yan yanalar. Asla ayri dusmuyorlar :) Sherbert'i katlanma bolgesine dagittiktan sonra Hot Chocolate ile o bolgeyi derinlestiriyorum. Boylelikle ortaya daha dramatik bir goruntu cikiyor. 


Butun ozellikleri bir yana ABH paletlerin benim icin en onemli ozelligi Cruelty Free olmasi. Yani hayvanlar uzerinde test yapilmamasi... Toparlamak gerekirse Self-Made palet sagladigi renk cesitliligi ile kesinlikle tercih edilebilir bir palet. Ancak hala bir Shadow Couture degil benim icin. Bu paleti www.beautybay.com'dan siparis edebileceginiz gibi risk almadan @orjinaliburda Neriman Hanim'dan da siparis edebilirsiniz :) Bu arada benim bu siparisimle gelen kucuk hediyem de asik olup elimden dusurmedigim Laura Geller Highlight n Bronze allik oldu. 


Sevgiler, 
Magdalena

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder