16 Aralık 2015 Çarşamba

Far Koleksiyonum Vol 1: Anastasia Beverly Hills Shadow Couture Palette

     Tekrardan merhabalar! Oturup ne yazabilirim diye düşünürken bir anda dedim ki madem her şeyden çok far paletlerin var neden onları yazmakla başlamıyorsun. Ancak bir sorun vardı... Onca palet bir yazıya nasıl sığacaktı? Hal böyle olunca ben de paletlerimi gruplandırmaya karar verdim ve ilk olarak vaz geçilmez markam olan Anastasia Beverly Hills'ten başlamak istedim. Bu markaya ait aldığım ilk far paleti aslında Artist Palette fakat benim en çok elimin gittiği Shadow Couture Palette. Neden diye merak ederseniz tabi ki sıcak tonlu kahve severler için tam bir cennet de ondan :) 

Bu far paleti diğer ABH paletler gibi karton bir kutuda geliyor ve kapağında küçük bir aynası mevcut. (Maalesef ben çekmeyi akıl edememişim :) )Kapağını arkaya kıvırarak kullanabilmek müthiş bir avantaj çünkü çoğu zaman dar alanlarda çalışıyorum ve sürekli geri kapanan kapaklar belli bir süre sonra sinir bozucu olabiliyor. Ayrıca paletin içinde çift taraflı çok kullanışlı bir fırça mevcut. Bana sorarsanız paletlerin içine dahil gelen diğer fırçalara kıyasla çok başarılı. Kıl dökmüyor ve çok güzel dağıtıyor. Ben uzun kıllı olan tarafını dağıtma fırçası olarak kullanırken, daha kısa ve sık kılları olan kısmını katlanma bölgesine koyu renk uygularken kullanıyorum. Ancak ne var ki bu fırçanın iki tarafı da bana sorarsanız göz kapağına renk uygulamak için yeterli değil. İşte bu noktada devreye dünyanın en güzel göz kapağına far uygulayan aparatı giriyor: Parmaklar! Evet yanlış duymadınız :) Her ne kadar hijyenik bir yöntem olmasa da rengi göz kapağına sıfır kayıpla uygulamak için birebir! 


Üst sıra;
Soft Peach: Açık tonda bir şeftali rengi. Kameram yansıtamasa da çok daha sıcak bir renk. Ben bu rengi katlanma bölgesinin üzerine geçiş rengi olarak kullanıyorum. (above the crease)

Morocco: Muhteşem! Enfes! Harika bir sıcak kahve... Ben böyle bir renk ne gördüm ne kullandım o kadar yani...! Bu rengi ise Soft Peach'in bir tık altına, katlanma bölgeme uyguluyorum. Böylelikle harika bir geçiş elde etmiş oluyorum. (Crease Color)

Heirloom: Paletin en ilginç renklerinden birisi de bu parıltılı mor. Kamerada tam rengi yansıtmak çok zor oldu o yüzden onu ayrıca çektim. Bu fotoğrafta daha opak görünse de içinde sarı simler barındıran daha şeffaf yapıda bir mor. Ben bu rengi göz kapağımda kullanmaya bayılıyorum. (Lid Color)


Alt sıra;
Spoiled: Soft Peach'e göre daha açık ve içinde turuncumsu simler barındıran bir renk. Açıkçası henüz hiç işim düşmedi :) (Lid Color)

Fudge: İşte bu benim Morocco ile birlikte hunharca kullandığım sıcak tonlu koyu kahve. Bir kalem uçlu fırça yardımıyla bunu katlanma bölgesine derinlik katmak için kullanıyorum. Olmazsa olmazım. Başka bir palet dahi kullansam mutlaka bunu da sürer sürüştürürüm. (Crease Definition)

Azure: Adı gibi deniz mavisin en muhteşem tonlarından biri diyebilirim. Özellikle Mac Fix Plus ile birlikte kullanıldığında ENFES! Ben bu rengi de Heirloom gibi sıcak kahve tonlarında yaptığım geçişle göz kapağında kullanıyorum. (Lid Color)

Üst sıra:
Bellini: Yine açık şeftali tonlarında ancak daha saten bir yapısı olan far. Bir çok makyaj videosunda göz kapağına veya göz pınarlarına uygulansa da açıkçası benim pek tercih etmediğim bir renk. (Lid-Inner Lid Color)

Pink Champagne: Benim Anastasia Beverly Hills farları arasından en çok ama en çoook sevdiğim işte budur! Adı üzerinde pembe şampanya tonlarında bir renk. Fix Plus ile sürülmekten pütür pütür görünse de fazlasıyla kremsi bir yapısı var. Tek eksisi var o da sürerken simleri çok dökülme yapıyor. O yüzden bu rengi kullanacaksanız ten makyajınızı en sona bırakmanızı tavsiye ederim. (Lid Color)

Chic: Alabildiğine soğuk alt tonlu, alabildiğine grimsi bir bej. Bu da demek oluyor ki hiç dokunulmadan orada yatmaya mahkumsun bebeğim...

Intense Gaze: Müthiş kremsi bir yapıya sahip bu far enfes bir pembe. Keşke ten rengim müsait olsa da kullanabilsem. Ancak benim gibi esmer bir hatunda maalesef çok çiğ duruyor. (Lid Color)

Metallic: Serinin Chic'ten itibaren gerisi sanırım hiç dokunulmayan renkler olarak devam ediyor. Metallic yine adı üzerinde metalik bir altın rengi. Ancak öyle bildiğiniz sarı alt tonlu altın rengi gibi değil daha ziyade yeşilimsi bir renk. Bir zamanlar annemin yeşil altın bileziği vardı işte aynen o renk :))

Noir: Serinin son rengi olan Noir bildiğiniz sürprizi filan olmayan sıradan bir siyah. Neredeyse her palette bir tane var. ABH duy sesimi lütfen yeter artık siyah far İSTEMİYORUZ!

Renklerin swatchları ise aşağıdaki şekilde;
Soldan sağa: Soft Peach, Morocco, Heirloom

 Soldan sağa: Spoiled, Fudge, Azur

Üst sıra: Bellini, Pink Champagne, Chic
Alt sıra: Intense Gaze, Metallic, Noir

Son olarak ben bu paleti bir çılgınlık yapıp www.beautybay.com dan sipariş ettim. Yaklaşık iki hafta gibi bir süreçte elimde oldu. Ben çalıştığım için maalesef kendi evimin adresini vermedim. Yurt dışından alışveriş yapıyorsanız mutlaka başınıza gelmiştir PTT görevlileri sağ olsunlar sizi bulamayınca paketi kapının önüne bırakıp gidiyorlar. Ondan sonra biri alıp götürse al başına işi. Bu nedenle ben de annemlerin adresini verdim :D Bu çakallık girişimime rağmen postacı kapıya bırakıp gitmiş. Yani neymiş dikkatli oluyormuşuz. Fiyatına gelirsek tam hatırlamamakla birlikte zamanın Dolar kuruyla yaklaşık 90TL civarına geldiğini anımsıyorum. Benim şimdiye kadar Beauty Bay sitesinden alışveriş yapıp da kavuşamadığım hiç olmadı. Yine de siz siz olun yurt dışı alışverişinin kumar olduğunu unutmayın :D

Magdalena,
xoxoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder