20 Aralık 2015 Pazar

Wet and Wild ve Mac Ruj Karşılaştırması

Sevgili Duygu'nun blogunun (@dblogu1212) benden gectigimiz gunlerde rica ettigi uzere elimdeki Mac rujlarin daha uygun fiyatli muadillerini yazmak istedim. Aslinda Mac rujlarin muadil gosterildigi bir cok ruj var ancak ben sadece elimde olanlari yazacagim. Zaten internette buldugunuz muadillerin buyuk bir kismi da ulkemizde olmayan markalardan. 

İlk olarak en sevdigim kirmizi olan Mac Diva ile baslamak istiyorum. Bir cok kisi tarafindan Diva'ya muadil olarak Wet n Wild Cherry Bomb gosteriliyor, ancak bana sorarsaniz birebir muadil olduklarina inanmiyorum. 


Fotografta goruldugu uzere Cherry Bomb daha koyu ve mora donuk. Diva WnW'a gore daha acik kaliyor. Cinnamon Spice ise en acik renklisi ve kahve alt tonlu. 😁

Bir diger muadil gosterilen ruj WnW Bare It All ve Mac Velvet Teddy. Yine bana sorarsaniz  iki renk birebir ortusmuyor. Mac WnW'a gore daha kahverengi alt tonlu kaliyor. 


Birebir benzeyen tek renk varsa o da Mac Rebel ile Wnw Sugar Plum Fairy. 


Swatchlarin kenarini temizleyeyim derken hepten batirmis olabilirim 🙈 Boylelikle ikisinin de ne kadar kalici oldugunu gormus oldunuz. 

Renklerin benzerlikleri ucuz versiyonlarini almaya itiyor insani ancak rujlarin yapilari birbirinden cok farkli. Wet n Wild rujlari oldum olasi sevemedim. Yapilarini gectim ambalajlamasi berbat. Kapaklari surekli kirleniyor ve en kotusu cok cabuk kiriliyor. Aldigimda zaten bu muadil olma olayindan haberim yoktu tamamen Gratis indiriminde gaza gelmistim. Eve gelip de Mac rujlarimla birbirlerine benzediklerini farkedince kardesime yar oldular :) Ben daima kaliciligi ve yumusak yapilarindan dolayi Mac taraftariyim. Ancak tabi aradaki inanilmaz fiyat ucurumu da goz ardi edilecek gibi degil. Benden gostermesi sizden karar vermesi:))

Sevgiler, 
Magdalena 

1 yorum: