20 Nisan 2016 Çarşamba

Hem Serum Hem Eyeliner Bilin Bakalım Bu Nedir ?: Physicians Formula Eye Booster Eyeliner

Uzun zamandan sonra herkese merhaba! Bugun sizlere cok guzel bir urunden bahsetmek istedim. Gectigimiz haftalarda elimdeki emektar The Balm Schwing eyelinerin beni terk etmesi uzerine yeni bir eyeliner arayisina girmistim. Yine bu gunlerden birinde reflu icin ilac almaya eczaneye girdigimde Physicians Formula markasinin Eye Booster 2 in 1 Lash Booster Eyeliner Serum'u ile karsilastim ve hic fiyatina bakmadan kaptim.

Eyelinerin ucu alistigimiz kece uclulardan farkli olarak cok sık bir araya gelmis kıllardan olusuyor. Yine bircok markaya oranla ince bir uca sahip ki bu da benim gibi kuyruklu eyeliner kullananlari sevindiren bir ozellik. 




Urun kesinlikle kolaylikla akmiyor ve dagilmiyor. Schwing mesela yazin ter damlalari ile insani rezil ederdi ancak PF'da bu yok. Yani yazin kullanmaya cok musait. Elinizle dokunsaniz bile yerinden oynamiyor ve parlakligini koruyor. Parlaklik demisken sunu belirtmekte fayda var, urun Schwing gibi mat siyah degil,  kendine has bir parlakligi var. Benim bu eyelinerda begenmedigim tek ozellik maalesef bu. Onun disinda akmayan, kokmayan ve ince surume uygun harika bir urun. Ayrica sakin bahsetmeyi unutmayayim urunun en buyuk vaadi kirpikleri beslemesi ve %70 gibi bir oranda kirpikleri uzatmasi. Aslinda bu urun kirpik serumu sadece siyah renkli oldugu icin eyeliner gorevi goruyor. Yani bakim yapan eyeliner degil, eyeliner islevi de goren serum :) Cok kafa karistirici biliyorum ancak sonuca gelirsek oyle cok keskin siyah olsun demiyorsaniz mutlaka denemeniz gereken bir urun. Serum özelligi hakkında maalesef bir sey soylemem mumkun degil ancak eger bir gelisme gorursem sizleri mutlaka haberdar ederim.  Urunun eczane satis fiyati 70TL ancak internet sitelerinde (dermoeczanem) daha uyguna bulabilmek mumkun.

Sevgiler,
Çığda

3 yorum:

  1. bu kadar pahalı olmasaydı alabilirdim :(
    salihasays.blogspot.com.tr bende beklerim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternette 50 Tl gibi bir fiyata bulmak mümkün bence denemeye değer aynı zamanda serum özelliği taşıdığını düşünürsek 😊

      Sil
  2. Fiyatı baya pahalıymıs cidden :/

    YanıtlaSil